Full rulle

Idag har jag haft möte på möte...När jag har gått in på ett möte 1 h, så har det varit 20 olästa mail i min inkorg. Lite panikkänsla. Jag avskyr att ha ett berg av obesvarade mail och ogjorda saker. Imorgon kommer jag inte vara inne på HK, men jobbar lite hemmifrån på morgonen och på em. Jag ska ut till två av mina projekt för att kolla att allt är i sin ordning inför kommande evnt och sedan är det säljmöte kl 12. Jag har beställt en piffning av en av våra visningslokaler av en inbredningsbyrå och det kan ju verka smidigt, men jag ska koordinera med inredare, hantverkare, elektriker, målare osv så att alla kommer in i lokelen och att de kommer i rätt ordning. Pust.  Jag ska inte klaga för jag älskar mitt jobb och jag hoppas att få en fast anställning till årsskiftet, annars hittar jag något nytt. Jag är inte så jätteorolig. Jag har alltid haft ganska lätt att få jobb och tycker att anställningsintervjuer är roliga. Det är dock påfrestande att vara kosult och alltid behöva bevisa att man är duktig, lära känna nya kollegor och inte veta hur länge man blir kvar. Jag är ganska trött på det, så nästa jobb ska vara en fast tjänst. 
 

Kommentera inlägget här :