Läppförstoring


Jag tycker att man kan operera sig  MED MÅTTA. Ja och nu undrar ni ju har du gjort det? Jag har fyllt på överläppen med en halv spruta juvaderm. Detta gör jag en gång om året. Jag ahde en kollega som kom in till mig på jobbet och stängde dörren och ville ställa en personlig fråga. Var har du gjort dina läppar, frågade hon. Inte Har du gjort dina läppar. Jag blev lite ställd och det tog väl några sekunder innan jag hann öppna munnen, och då sa hon att alla vet att jag har gjort det, det syns, och att hon bara ville göra det föra tt fylla ut sina rynkor kring munnen, och att hon inte tycker att det är fint när det syns. Pof bam bong tack för alla förolämpningar.. Jag har fyllt på överläppen, för att det ska se proportionerligt ut. Hon ville också veta vilket material jag använder och vilken läkare som gör det, vilket var lite underligt, då hon tyckte att det var too much;-) Nedan följer ett bildregn med fula läppförstoringar.
Nicole Kidman har för tunna läppar naturligt, så det ser ut som hon har vänt ut och in på munnen.

Poooffff käftsmäll

Kissie har för smal fun för att göra så mycket. Det skulle vara finare med mindre volym.

Detta tycker jag är fint, lite mycket för vissa kanske...Jag gillar dock när man har starka drag.

Kommentarer :

#1: Viktkamp

Oj va hon var smidig ;) eller inte! haha

Svar: Hahahaha värst är ju när folk har jätte jättetunna läppar, men förstorar dem extremt mycket. Ser ju ut som man har vänt ut och in på hela ansiktet..Jag står dock för att jag tycker att det är fint att ha en fyllig plutig mun. MED MÅTTA!:-)
Gyttjegrisen

skriven

Kommentera inlägget här :