Att släppa taget

Igår så gick vi till lekparken efter dagis. Vi brukar inte göra det ofta alls då vi bor i villa och har en stor trädgård att leka i samt att dagis har en suverän utegård med allt man kan tänka sig. Vi åker också ganska ofta till lekland. I vilket fall så var vi där, jag och Leon, och hade fantastiskt roligt. Jag tror inte att jag har hunnit med i utvecklingen. Han är helt underbar att hänga med numera. Inte en 1 åring som ramlar hela tiden, säger gagaga och stoppar allt i munnen. Han är en humoristisk, kärleksfull och smart kille. Vi åkte linbanan för första gången. Släpp mamma släpp, sa min lilla bebis. Jag släppte inte den första gången och inte andra heller men tredje gången släppte jag. Härligt men sorgligt. Han är så stor nu min lilla groda.

Kommentarer :

#1: Camilla

Känner igen denna aha-upplevelse! När det går några veckor mellan gångernaan gör något. Häromdagen var vi och handlade i klädaffären och hon skötte sig formidabelt. Hon slet inte ner grejer som hon brukade. Hon hade väldigt bestämda åsikter om vad som skulle köpas och inte köpas. Min lilla shopping-buddy :-)

skriven

Kommentera inlägget här :