Fällan

Jag har gått i fällan. Godisfällan. Jag skulle ta en liten liten bit choklad. Det blev till mycket toppat med ostbågar. Ostbågar bigsize. Ni vet de som är stora. Nu har jag ont i magen och är fylld av ångest. Det är ju invägning imorgon. Jag får hålla tummarna att jag ändå gått ner. Imorgon blir det att ära nyttigt igen. Bara på det igen. Om jag ändå får förklara mig lite, så fanns det inget nyttigt hemma. Imorgon laddar jag kylskåpet med Skyr och grillad kyckling igen. Det blir nog rödbetssallad imorgon igen. Blev ju så himla lyckad förra gången. Jag måste träna imorgon också. Jogga i skogen. Jag brukar ofta dricka en halv celsius innan jag tränar. Man orkar mer. Funkar! Om ni inte har det, kör på red bull light, cola light eller espresso. Nu ska jag sova bort ångestminnena av allt socker och fett..

Kommentera inlägget här :