Helgen

På lördagen var det full rulle här i huset. Vi hade kalas för Leon, som i tisdags ju blev hela 3 år. Idag hade vi födelsedagsfika med farmor och farbror. Sedan passade farmor Leon så att jag och maken kunde åka iväg och luncha och fika ensamma. De två timmarna är värda guld.

Jag sprang 4 km efter helgens onyttigheter. Jag lagade även en supergod och nyttig middag. Jag gjorde allt från grunden. Jag mår så mycket bättre när jag äter nyttig mat. Jag har också börjat att ta bort laktos. Middagen bestod av en rödbetssallad, rostade grönsaker och kycklingfilé. Om ni vill ha recept, hojta till! Jag har ju ofta ont i magen. Det kan vara: socker? Laktos? Onyttig mat? Stress? Jag ska ju nu bli mitt snyggaste jag både på ut- och insidan. Ni vet väl att man lättare blir gravid om man mår bra samt tränar? Det är i allafall vad jag tror.

Imorgon är det dags för en ny rolig arbetsvecka. Ser fram emot rutiner, nyttig mat och kreativt arbete.

Kommentera inlägget här :