Confetti-nails

Min nya nagel-look. Jag är nöjd. Älskar att måla naglarna, är avslappnande. Idag har jag tränat på morgonen och sedan fikade vi på café Frapinoi Hornstull. Mycket trevligt café med fräscha sallader och matiga mackor. De har även vunnit pris gör deras kaffe.

Sedan veckohandlade vi basvarorna. Jag köpte lite olika frukter, bär och grönsaker och slängde ihop en powershot. Först gjorde jag en god drink till mig; päron, äpple, citron, apelsin. Sedan gjorde jag en nyttig rackare till K; citron, spenat, päron, ingefära, morot och blomkål. Svosch i med det bara. Jag kör även med vitpepparkorn lite då och då. Dessa sväljer jag hela, 3 st, för att klara mig fr magsjuka..

Detoxjuicer är bra. Lite rensning av kroppen. Ätit myyycket Toblerone i helgen som K kom hem med efter sin resa i veckan.. Skärpning!

Kommentera inlägget här :