Perfekt barnpassning + bli snygg på kuppen

Sats Älvsjö är helt underbart! Eller rättare sagt barnpassningen där. Det är jättegulliga tjejjer som jobbar där. Jag känner mig trygg när jag lämnar in Leon. Kvalitén på sats barnpassning kan variera. Jag var i Farsta en gång. Ingen trevlig lokal eller engagerad personal. Jag tycker att man märker om personalen tycker om sitt jobb och barnen.

Om man vill ha lite egen tid under föräldraledigheten eller efter jobbet är det en utmärkt idé att gå och träna samtidigt som ditt barn blir stimulerad av lek och har kul. Barnet lär sig att vara hos andra människor förutom mamma och pappa och blir därmed trygg i sig själv. Jag får ofta höra att Leon är trygg, alltid glad och snäll av dagisfröknarna. Jag lämnade Leon från det att han fyllde 3 månader. Det gick utmärkt.

Kommentera inlägget här :