DEN veckan

Japp! Vi är framme vid KUB veckan. Nervöst! Jag sover dåligt, vaknar 5-6 på morgonen och kan inte somna om. Stupar i säng 20 tiden och somnar 21.Inte så kul vardag, men så är det. Det är mycket jag ska hinna med in nan resan och julen närmar sig med stormsteg. Undrar om man ska julpynta innan vi åker. Jo jag tror att det får bli så. Nu till helgen kör vi! Vi åker upp till Dalarna och firar jul som vanligt så att vi kommer inte att hinna njuta av julpyntet om jag gör det för sent. När julafton är över vill jag ta bort allt direkt. Jag har redan börjat att packa och är nästan klar med alla julklappar. Jag älskar planering och framförhållning. Dock så har jag den svåraste julklappen kvar, till Kristoffer. Vad köper man till någon som har allt och är kräsen?
 

Kommentera inlägget här :