Vecka 14 i Thailand

Dagarna passerar lugnt här i Bang tao beach. Ett ställe jag verkligen kan rekommendera alla småbarnsfamiljer. Jag känner mig inte alls gravid. Inga krämpor. Det enda man kan avslöja mig på är magen som nu är rejält stor. Den blir ännu större på kvällarna. Jag har lite molvärk på nätterna.

Imorse hade vi besök av Lollo på rummet. Leon var väldigt blyg dock. Två vänner kom igår för att bo här tills på söndag. De bor heltid i Thailand. Dock så verkar vi ha lite olika syn på vad man ska göra under semestern. De vill gärna ha fart och fläkt ochåka in till Phatong. Vi vilja lugn. Vi får se om jag pallar att åka in till Bangla road. Tror mest jag blir förbannad på alla äckliga killar/gubbar... Kanske bäst att vara kvar i vårt Ankeborg, vår skyddade verkstad för familjer.

Kommentera inlägget här :