Tröttmössan

Imorse drog lättnadens vindar över mitt hus. jag testade med det digitala cb testet med veckoindikator i onsdags och fick 2-3 veckor. idag fick jag max +3 veckor.den verkarstämma väldigt bra och min hcg har ökat. Nu hoppas jag att allt ser bes ut på vulet på onsdag.

Jag är så himla trött varje dag. Jag vet inte om det är mörkret eller graviditetssymptom. Kanske båda. Inget mer rosa har kommit. Jag har ont i magen, antar att det är för lillen växer. Lite svagt illamående till och från. Jag är i vecka 6, 5+2.

På jobbet är det massor att göra. Jag tycker att det är toppen, då slipper jag fundera, analysera och oroa. Idag ska jag jobba halvdag, så blir ändå skönt. Jag har bokat en långlunch med en kompis på Vapiano. Hon vet om att vi har gjort ivf, så antar att jag ska berätta att jag plussat. Känns sådär att berätta såhär tidigt..

Kommentarer :

#1: Camilla

Puh!

skriven

Kommentera inlägget här :