Shopping och sjukstuga

På morgonen var farmor här och passade Leon. Jag och maken var i Kista och shoppade. Det blev 3 Ganttröjjor, 1 Armanitröja och 1 Armanimössa. Lite höstfint!

Vi har bokat vår resa till Thailand nu i slutet av november 2 veckor. Innan jag betalar måste jag få okejjad semester/föräldraledigt av min chef. Ska kolla med henne nästa vecka. Då skulle jag vara i vecka 14 om jag har räknat rätt. Perfekt! Då har man antagligen slutat att må illa och är inte jättestor ännu. Det blir skönt för Leon att träffa morfar och plastmormor också. Jag tänker jogga på stranden, ära grillade majskolvar och läsa böcker. Hur skönt?!

Min lilla groda var lite trött och grining. Han är aldrig på dåligt humör. Alltid en solatråle. Jag kände på hans panna. kokhet. Han har 39 feber. Min lilla skrutt. Ni sitter vi nerbäddade i soffan och har tänt en brasa. mys!

Jag är trött. Lite ömma bröst. Molvärk tror jag. Illamående.

Kommentera inlägget här :