Fortsätt kämpa

För er därute som kämpar med att gå ett barn; ge inte upp! Det är värt det. Sedan om det är adopterat eller biologiskt spelar ingen roll. Jag tror att man älskar sin unge lika mycket oavsett blodgrupp.

De som väljer bort barn vet inte vad de missar. De kanske tror att deras liv är rikare utan barn. Det är det inte. När jag fick barn började mitt liv. Det är klart att allt annat också är viktigt. Jag har en framgångsrik karriär, ett gint hus, en härlig hund och en man jag älskar. Jag tycker synd om de som säger "Jag är för ego för att skaffa barn, vill inte ge upp det jag har nu" men vad har de EGENTLIGEN? Ett tomt liv. Ok det finns Undantag och jag vet att jag måste respektera folks val i livet. Alla är inte som mig. Jag kommer inte att förstå. Jag kan respektera det, men aldrig förstå. Man har bara ett liv.

Nog babblat om barn och ivf.. Nästa vecka blir det invägning. Vi ska ju till Thailand om 2 månader. Kör järnet ni med. Sommaren är här fortare än ni tror. Ska vi få vår livs bästa och snyggaste jag måste vi sätta igång. Nu.

Kommentera inlägget här :