Socker-återfall

Fuck! Jobbar ju hemma idag och blev galen! åt en massa onyttigheter! Nu har jag typ 4 points kvar att äta på hela dagen..Ok nu ska jag göra det bästa, inte tänka nu är allt förstört, kör om nästa vecka. Från och med nu bättrar jag mig. Egentligen hade jag velat spy upp allt, men klarar inte av att spy, det är nog väldigt bra, för annars hade jag varit bulimiker. Är det bulimiker som äter jättemycket och kräks och anorektiker som inte äter? Jag hade definitivt varit bulimiker om jag kunde. Sund inställning hahahahhahah...Nejdå man ska äta nyttigt och måttligt bla bla..Blir kycklingfile ikväll, kanske med någon fettsnål citronsås? Och grillade grönsaker. Toppen! Receptet nedan är från vv hemsida. Imorgon är det invägning. Tror ni jag har gått ner något?
 
  1 tsk ( ) Margarin flytande 80%   
  1/2 st (gul/gula) Lök   
  400 g ( ) Kycklingfilé   
  1 st ( ) Citron   
  1 dl ( ) Kycklingbuljong   
  1 msk ( ) Majsstärkelse (redning)   
  6 msk ( ) Matlagningsgrädde 7%   
  1 tsk ( ) Olja   
  1 st (röd/röda) Paprika   
  1 bit(ar) ( ) Purjolök   
  10 liten(t)/små ( ) Oliver i saltlag, svarta   
  1200 g ( ) Potatis   

Kommentera inlägget här :