Ensam denna vecka

Idag åker min man bort på jobbresa och kommer hem på fredag. Det känns bra att jag klarar av att vara ensam och ta hand om allt själv. Dock så är set lite läskigt att sova ensam i huset( förutom Leon och Moflin). Vi har larm som är kopplat till Securitas så det känns bra. Jag kommer att larma varje kväll. Det kommer att bli mysigt att bara vara jag och Leon.. Förut kunde jag nästan inte vara ensam. Jag vet inte varför, men fick nästan panik. Nu är jag tryggare i migsjälv och litar på min man. Skönt!

Kommentarer :

#1: Viktkamp

Det kommer du klara galant =) Dock är det en av anledningarna till att jag inte vill flytta till hus ;) Kram

Svar: Tack gumman! Jag har vant mig litegrann, då min man reser då och då. Fördelen är att man får en massa presenter och man uppskattar varandra när han kommer hem + att det faktiskt ÄR mysigt att vara ensam med lilleman. Skönt med larm dock.
Gyttjegrisen

skriven

Kommentera inlägget här :