Berätta på jobbet

Jag har varit dålig att blogga den senaste tiden. Det har varit massor att göra på jobbet efter semestern. Jag har berättat för min chef. Hon blev glad för min skull. Jag var jättenervös innan, då jag hade en skräckupplevelse med min förra chef. Jag väntade till vecka 20 med min förra chef och när jag berättade var det första hon sa " Hur länge ska du vara hemma?" Brrr hon var hemsk! Min nuvarande chef är allafall ingenting vad hon var. En jobbig sak är dock att jag måste lämna mina projekt till mina kollegor och det är ganska jobbigt när man har kontrollbehov. Min "bästis" på jobbet tar sex av mina projekt och han får även förlängt. Yejjj! De två mest prestigefyllda projekten är inte ännu utdelade. Jag jobbar ju med dem ett tag till, men överlämning börjar nästa år. Jag har inte berättat för mina kollegor, så det blir en kul chock i januari:-)

Just nu trivs jag himla bra på jobbet. Det är underbart att tycka om sitt jobb så mycket som jag gör. Vad ska jag göra under min mammaledighet? Skriva en bok? Får fundera mer över det...

I söndags tränade jag och det var superskönt! Jag tog en liten bild på tjockismagen.

Kommentarer :

#1: Camilla

Ovanligt att se dig med träningskläder ;)
Fina magen!

skriven

Kommentera inlägget här :