Vecka 39

Jag har jobbat heltid och haft en massa gravidkrämpor.. I måndags blev jag sjukskriven 100%. Det har känts jobbigt att släppa mina projekt till kollegor, men efter ett tag kändes allt bättre. Nu njuter jag av det ljuva livet. Jag är dock ingen som ligger på sofflocket och latar mig. Blir uttråkad och rastlös då. Jag planerar in kompisträffar och ska också starta ett nytt företag. Mer om detta senare i bloggen. 

På fredag har jag inget inbokat. Då är tanken att jag ska boa lite härhemma, sola och kolla på någon serie. Jag lämnar Leon vid 9 ungefär och hämtar tidigare än vanligt. Dock så har han ju väldigt roligt på dagis. Jag vet inte varför jag går dåligt samvete när jag lämnar in han fast jag är ledig? 

Gravidkrämpor: jag har haft superont under vänster bröst väldigt länge. Ibland så ont att jag inte har kunnat sova en enda minut. Till slut fick jag citodon. Jag tog dem bara två nätter. Nu känns det mycket bättre, han måste ha vridit sig, fast han legat fixerad väldigt länge. Jag har mått illa varje dag i slutet av graviditeten. Konstigt! Även det känns bättre. Jag har förvärkar och sammandragningar konstant, även i vila. Nog om mina gravidkrämpor...


Kommentera inlägget här :