Bli smal

Ok jag ska verkligen ge Viktväktarna en chans. Jag har reggat mig idag. Lite dyrt, 700:- men ja ger det 3 månader nu..Vad tror ni? Det känns verkligen gammalt att följa vv metoden, men jag måste ha stöttning, och klarar mig inte utan socker och kolhydrater. Jag kommer dock att äta Lindts seasalt varje dag (lite bara), var typ 2 points för två rutor eller något..

Ok en sak till, om jag stavar något fel, så är det ett slarvfel, jag läser inte genom det jag skriver pga tidsbrist. Jag är grym att stava:-) Jag stavar fucking andras texter..Älskar att lämna tillbaka en text fullmarkerad med rött! Mohahaha!
 
Lägger upp en bild när jag var lite smalare..Det var på vår bröllopsresa i Mexico med Coco som var 18 år. Sööööt va!

Kommentarer :

#1: Viktkamp

Funkar VV för dig så är det jättebra, man ska leta efter något som funkar för sig själv =) Jag klarade inte av VV.
Kul att du skrev hos mig så att jag hittade hit, ska läsa lite här. Jag hoppas vi ska få hjälp med IVF och det är med skräckblandad förjusning.
Kram

Svar: Jag tycker att oron att kanske aldrig få ett barn var jobbig och väntan såklart, IVFn var piece of cake. Det är såklart olika för alla, men jag upplevde det inte speciellt jobbigt med sprutor, äggplock mm. Det klarar du!
Japp jag testar vv 3 månader nu..gick redan över med 4 points första dagen hahahahhaha
XOXO B
Gyttjegrisen

skriven

Kommentera inlägget här :