Göra sitt yttersta för att se bra ut?

Det kanske finns någon medelväg, mitt emellan plastikopererade superslimmade tjejjer och mögliga förfallna slumpadinkas. Ja, slumpadinkas är oftast en mamma som är trött, går ofta runt i träningsoverall, har oftast en kille så hon inte anstränger sig eller är en bitter singeltjej som har gett upp hoppet om att någonsin finna kärleken. Jag tycker att man ska anstränga sig för att se fin ut, även om man är gift, som i mi8tt fall. Jag kan känna att jag borde anstränga mig mer. Jag tar alltid på mig myskläder såfort jag kommer hem osv Jag kan absolut lätt gå ner i vikt om jag slutar att äta så förbannat mycket godis och mackor, jag kan klä mig snyggare hemma och ajg kan ha sexigare underkläder på mig. När hade man senast ett underklädes-set som matchar lixom?? Nä jag måste skärpa mig, vi alla slumpadinkas "light" måste skärpa oss.
 

Kommentera inlägget här :