Sex & the city - En klassiker

Jag har laddat ner alla 94 avsnitt av Sex and the city. avsnitten i början är ju himla bra! Varje avsnitt har ett tema. En ahaupplevelse! Vem tycker ni bäst om? Jag tycker bäst om Carrie, hon är ju skribent och den roligaste av dem. Charlotte är den som ser bäst ut, väldigt söt, men lite stel. Samantha skulle vara rolig att ha som kompis. Miranda är horribel. Jag vet nästan ingen så ful som henne. Jag vet, man ska inte säga att någon är ful. men i mitt tycke är hon verklgen inte snygg, giraffliknande, manlig, blek med gula tänder utan en muskel på kroppen. Not my cup of tea. Men tur att smaken är olia. i loooove Mr Big! Han har den där bad boy-charmen. Jag vet han är lite av ett svin, men lång, charmig, smart och rolig.

Kommentarer :

#1: Annika

Fin blogg :)

Svar: Tack:-)
Gyttjegrisen

skriven

Kommentera inlägget här :