Söndagsångest

Varför har man alltid det? Jag älskar mitt jobb och ser fram emot veckan. Jag tror att det är spänning blandat med ångest att man har varit ledig. Jag ahr alltid svårt att sova på söndagen. Ett tips är kamomillte. Det dricker jag varje kväll. Det lugnar. Jag tar även ett bad varje kväll samt varvar ner ganska tidigt på kvällen och lägger mig i tid. Nästa vecka blir galet mycket, då jag har en mässa att tänka på. Jag ansvarar för 2!? montrar, inte 1...Då inkluderar det allt som har med mässa  att göra, personal, hur montern ska se ut, budget mm Roligt men mycket att tänka på. Jag har dock en marknadsassistent som hjälper mig, vilket är superskönt. Jag planerar och hon packar i ordning mm Det blir alltid bättre om man slår ihop sina hjärnor! Om jag missar något, kanske hon kommer ihåg det. Skönt!

Kommentarer :

#1: Viktkamp

vem har inte söndagsångest?! =)
Sv: Tack för tipset med filmen, har lagt till den på lovefilm =)

skriven

Kommentera inlägget här :