Invägning

Det är dags att ta itu med vikten igen. Dels för att jag vill bli gravid, föra tt vi ska till Thailand(vill inte vara fetast på stranden) och sist men inte minst så är det inte hälsosamt att vara överviktig och äta så mycket socker som jag gör. Ja ja jag vet jag är inte fet, men jag är mullig. Jag väger idag 68 kg. Målet är att gå ner till 64 tills att vi ska resa i mars. Tror ni att jag klarar det?

Taktiken är att dra ner på godis drastiskt (inte helt), träna tabata och köpa PT h en dag i veckan,byta ut vissa måltider mot shakes och bars, dra ner på kolhydrater, öka proteinintag och dricka mer vatten. Bra plan! Nu kör vi!

Lägger med lite inspirationsbilder!
 

Kommentarer :

#1: Mc Horney

Mmmmmm.... Låter riktigt hett!! Tror de flesta män kunnat dö för att få se dig i en minimal bikini :-)

Svar: Hahahahhahah
Gyttjegrisen

skriven

Kommentera inlägget här :