Mensen är här

22/12 kom spottingens och på julafton kom syndafloden. Jag lände det på mig..Det var en känsla i magen som sa att det inte skulle lyckas. Först de 4 embryona som inte klarade upptiningen, sedan magsjukan och så de icke symptomen.
Jag har alltid spottings innan mens, men när jag väntade Leon, så kom de inte. Jag hade molvärk o h allt det där andra med han. Det måste ju också vara svårare med en upptinad rackare som har legat i frysen så länge??? Vi har allafall en kvar i frysen, mayby is he the one? Tror inte det. Tror att vi kommer att göra en nytt färskförsök. Min tidplanering ser ut såhär. Nytt embryo i mitten av februari. Om negativt så kör vi färskförsök direkt efter det. Kommer ej ihåg när man kan dra igång? Vi körde den långs metoden med spray osv förra gången, vet ej vad de Rekomenderar nu.. Det funkade ju bra då..

Kommentera inlägget här :