Nyårsmiddag

Vi ska ha några vänner över imorgon på nyårsmiddag och fyrverkerier. Jag tänkte bjuda på trerätters. När de kommer får de snittar med kalkon och crème cheese. Till förrätt blir det halloumi och en tomatsallad. Till varmrätt kör vi ju på the one and only oxfilé och potatisgratäng. Till det serveras grön sparris, sallad och vitlöksbröd. Till efterätt gör jag en hallon- och jordgubbstårta och till barnen Texas pecan glass. Sedan blir det snacks och choklad. Hur gott??? Dieten har tjuvstartats lite redan två dagar men blir uppehåll nyår och dagen efter...

Jag ska ha en svart klänning med guldigt liv. Jag har nog visat den i ett tidigare inlägg. Köpte den från Vila.

Har ont i halsen och hosta. Håller på att förlora rösten. Vill verkligen träna imorgon, men borde nog inte. Ska läggs mig tidigt idag. Sömn är bästa medicinen, det vet ni väl?

Xoxo B

Kommentarer :

#1: Viktkamp

va sugen på halloumi jag blev nu =) Gott nytt år! Kram

Svar: Ja halloumi är alltid gott. Gott Nytt År! Ska bli kul att följa din blogg 2013. Kram
Gyttjegrisen

skriven

Kommentera inlägget här :