Ruvardag 2

I lördags 12.30 hade vi tid på IVF kliniken för ett frozen embry transfer. De har varit frysta cirka 3 år. 3 år! Är det inte otroligt att tekniken finns?! Vi fick tyvärr dåliga nyheter först, 4 av våra toppembryon hade inte klarat upptiningen. Jag tycker att det är märkligt att st inte överlever??? Vi har nu ett kvar i frysen och ett toppembryo ruvar jag på. Det var 41% chans. När vi gjorde färskförsöker var det 47%. Håll tummarna för oss nu!
 
Inte nog med det, jag fick vinterkräksjukan samma dag som vi hade tid. Typiskt min tur. Det borde inte påverka sa de dock.Det var ju dock inte det roligaste att sitta i bilen till Uppsala när man mår illa, har feber och ont i magen.
 

Kommentarer :

#1: Karro

Håller tummarna för att det fastnar i dig nu!!! Fick i torsdags själv ett 100% ägg tillbaka fört in i mig, men det hade bara legat ett halvår. Håller tummarna för oss båda!!

Svar: Tack! Jag håller tummarna för dig också! Lägger till dig bland mina favortiter. Spännande! Vi kan jämföra symptom, glädjas med varandra om det går bra och stötta om det går dåligt..
Gyttjegrisen

skriven

Kommentera inlägget här :