Förändring på jobbet

Igår kom min chef in till mig och frågade om jag skulle vara inne på kontoret hela eftermiddagen för hon behövde prata med mig. Hon såg alvvarlig ut. Jag frågade direkt vaddå vad har jag gjort:-) Hon sa nej nej inget sådant, bara lite förändring i projekten. Jag tänkte nej nu ska hon ta bort något av mina projekt för att sedan fasa ut mig sakta men säkert..Jag tänker alltid det värsta. Jag är verkligen "The worrying kind". Jag hade ont i magen. Senare kom hon in och berättade att en med samma roll som mig har sagt upp sig och att de inte tänker ta in någon ny konsult utan att de kommer lägga på oss fler projekt och hon undrade om jag kunde ta ett till projekt. Det känns jättekul att hon ser att jag har ytterligare potential. Nu har jag 11 bostadsprojekt:-) Tre  är dock inte aktiva (inte säljstartade eller påbörjade.
 
Jag har ju fått förlängt tom juni. Jag vill ju gärna bli anställd, är trött på att vara konsult, men det är inte upp till min chef, utan upp till styrelsen tyvärr. Det är väl bara att köra på antar jag och hoppas på det bästa. Förut tänkte jag att jag skulle tajma in graviditet med fast anställning osv, men det orkar jag inte tänka på.
 
Jag har väldigt höga krav på mig själv. Allt jag gör måste bli väldigt bra och jag har svårt att lita på att andra gör det lika bra. Jag vet, vem tror hon att hon är:-) Men nu har jag faktiskt delegerat lite mer till min marknadsassistent.
 

Kommentera inlägget här :