Bekräftelse

Jag är en sådan person som behöver mycket bekräftelse, dels från min man, från mina vänner och från min chef. Denna vecka har som sagt varit helt crazy på jobbet. Jag har arbetat från 07-19 varje dag, dvs 12 h per dag  minst..Jag har dels skrivit marknadsplan och lite annat, men mestadels av tiden har jag planerat vår medverkan på en mässa. Jag hade ansvar för två st av montrarna med två olika varumärken, lite krångligt plus all personal mm Jag arbetar ju med olika projektledare för alla mina olika byggprojekt, och den som jag jobbar näörmast med (tre av mina projekt) sa flera ggr att jag har gjort ett fantastiskt jobb. Jag blir så himla glad! Jag vet att det är mitt jobb, men man behöver få höra att man gör ett bra jobb och att de uppskattar att man lägger ner så mycket tid och energi. Bekräftelse. Det finns även en annan projektledare som var inblandad i mässa, som jag inte arbetar så mycket med, men har lite med att göra. Hon är väldigt speciell om vi säger så. När hon gick igår sa hon att jag har gjort ett jättebra jobb. Jag blev helt paff. Kul dock Det känns skönt att jag har klarat av denna vecka. Jag har inte så jättebra självförtroende, även om det kan verka som det. Jag jobbar på det dock. Det blir bättre och bättre...
 
 

Kommentera inlägget här :