Gryning

Jag älskar känslan av morgon. Gryningen är dämpad och mjuk, med en gnutta sol som tittar ner på mig nyfiket. Den lovar hopp och nya möjligheter.

Dagen har varit bra. Jag har inga som helst biverkningar av Synarelasprayen. Om jag ska komma på någon biverkning så är jag lite torr i munnen.. Jag borde få mens till helgen. Jag antar att jag då åker och gör en gynundersökning på kliniken? Eller kör jag bara på och tar sprutorna och åker dit efter någon vecka? Jag ska allafall ringa dem när jag får blödningen.

Dieten/äta nyttigare går ganska bra. Tränat, ätit nyttig hela dagen förutom nu på kvällen då det slank ner lite godis.. Jaja lite godis kan man unna sig. Jag hoppas jag går ner i vikt på invägningen på fredag fast jag är supersvullen pga att mensen kommer snart..

Kommentarer :

#1: Camilla

Åh nej! Har förträngt att det är invägning. Men det är väl för att ha koll på ev ÖS? Jag och Ken får väl ställa oss i plankan.

Svar: Kör vi ihop? Invägning varje fredag! Jaaaaaaa!!!!!!! Höstlooken 2013 sååå hett! Tips: Drick en kopp espresso innan invägning och vänta 30 min innan invägning;-), Ta av eventuella smycken samt kläder, snyt dig, raka dig :-)
Gyttjegrisen

skriven

Kommentera inlägget här :