I form till semestern?

Noway! Jag kommer absolut inte ha gått ner tills semestern tyvärr:-( Jag skulle ha börjat tidigare. Jag tycker att hypnosen var bra för mig bara för att klargöra när och varför jag äter godis. Dock så tror jag mer på KBT. Det gav mig ändå verktigen till att starta och tänka om, bryta gamla mönster och försöka nya vägar. Jag har både ett fyssikt sockerberoende men det starkaste är det psykiska. Jag förknippar olika situationer med socker.  Tex efter maten, till latten, när jag kollar tv, när jag är uttråkad, när jag ska sova, när jag är stressad eller orolig osv osv.
 
Jag ligger på cirka 67 kg nu och hoppas att gå ner till 65 minst. Tror ni jag klarar det? Planen är mycket sallad och grönsaker, mycket protein, mindre godis (drastiskt), inget ljust bröd, dra ner på kolhydrater, mer the. Obs man vill se snygg ut naken, inte bara med kläder. För det krävs det hård träning, inte 1 kg hantlarna. Kom igen nu!
Lite inspirationsbilder:
 
 
 

Kommentera inlägget här :