Vul och vecka 9 (8+0)

Himlen är mörk men ljus. Det har väl aldrig varit så mörk himmel som nu i Stockholm. Min himmel är ljus. Lillen lever och livet leker. Min familj mår bra och det är det enda viktiga egentligen. Underbart!

Igår var jag till cvl och träffade underbara Dr Tomas. Han hade pressat in mig mellan två äggplock så vi hade lite tid. Han tog sig ändå tid att förklara. Vi såg direkt en 16 mm liten böna med ett dunkande hjärta. Gulesäcken fanns kvar, men den har ju nu samma försörjning som mig om jag förstod det rätt. Gulesäcken kan finnas ändå till vecka10-11, även om den inte används. Man såg ryggen och benen. Den låg lixom ihopkurad med benen neråt och ryggen uppåt. Lillen. Den var exakt så stor den skulle vara, tror tom att den var någon dag större.

Min magkänsla säger att det kommer att gå bra. Jag börjar också må lite mindre illa. Jag tillåter mig att glädjas över detta lilla delmål.

Kommentarer :

#1: Camilla

Härligt!
http://omlivetefter.blogspot.se

skriven

Kommentera inlägget här :