Fredagsmys

Nu är det fredagsmys! Jag jobbade halvdag idag. Så skönt! Man är ju inte helt på topp av alla hormoner som rubbar kroppens normala balans. Just nu ilar det något så fruktansvärt i livmodern.

Jag började dagen med en härlig fredagsfrukost med kollegorna. Sedan blev det lite jobb och vid lunch åkte jag till Vapiano för att träffa en vän. Vi åt pasta och avslutade med en latte och chokladtryffel. På eftermiddagen träffade jag härliga http://omlivetefter.blogspot.se/?m=1

Det har varit en toppendag. Imorgon kommer mannen hem från sin resa. Jag hoppas på en solig och höstig helg. Jag ska försöka att springa både lördag och söndag. Det är ju tjejmilen imorgon. Tyvärr ska jag inte springa detta år.

Beger mig in i dimmans land. Besöker klippiga berg och skådar djupa dalar. Speglar mig i tysta stilla sjöar. Vilar mot en stark ek. Kanske vågar jag hoppas.

Kommentarer :

#1: Camilla

Tack för idag! Kände mig inspirerad och full av energi på väg hem. Kram

skriven

Kommentera inlägget här :