Helgen

Det har varit en härlig helg. Jag tränade i lördags på gymmet + joggade i skogen. Moflin fick följa med mig på joggingturen. Hon sinkade mig som vanligt. Det kanske var bra. Min mage är ganska svullen och öm nu. Idag var sista Gonal-f sprutan. Imorgon kl 21 tar jag ÄL sprutan. Jag tycker att det är märkligt att jag inte ska göra fler UL innan ÄP... Jag ringer nog kliniken imorgon bitti. Jag börjar bli nervös. Tänk om allt går åt skogen? Kanske jag får egen ägglossning? Kanske makens spermier inte simmar? Kanske vadsomhelst kan hända..

Leon är ju bara världens underbaraste unge. 3års åldern är härlig! Vi har byggt ett tåg av stolar, åkt linbana, ritat spindlar och plockat plommon. Vi har långa diskussioner om allt och ingenting. Mycket varför mamma. Min älskade unge.

Idag träffade jag gulliga Camilla. Jag fick massor av energi och idéer. Härligt!
http://omlivetefter.blogspot.se/?m=1

Kommentarer :

#1: Camilla

Väntar just nu på att bli uppringd. Ingen mens i sikte!

skriven

Kommentera inlägget här :